KPiQe-HF1Oq8AMv1Rrckf50stBA آرش افشین: جسمم در سپاهان است روحم نه

آرش افشین: جسمم در سپاهان است روحم نه

 
 
البته او در ابتدای فصل در همین بازی مقابل فولاد در اصفهان به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و فوق‌العاده کار کرد اما هر چه گذشت نفهمیدیم چه اتفاقی رخ داد او از خودش دورتر و دورتر شد. حالا آرش افشین بازیکنی است که خیلی او را به خاطر نمی‌آوریم آنقدر که بی‌رمق و کم اثر و دور از طراوت همیشگی‌اش بازی می‌کند.
 آرش افشین در پایان بازی دیروز که ا لبته با شماتت خوزستانی‌ها هم مواجه شد درباره ادامه حضورش در سپاهان می‌گوید:« به خدا نمی‌خواهم غر بزنم یا کاری برخلاف مصالح تیمم سپاهان انجام بدهم  اما به خدا نمی‌توانم در سپاهان بمانم. در حال حاضر فقط جسم من در سپاهان است و روحم در جایی دیگری است. آقای محرم نویدکیا و هادی عقیلی دو بازیکن خوب و بزرگ سپاهان در این‌باره خیلی با من صحبت کردند ولی من هر کاری می‌کنم تمرکزم اینجا آنجوری که قبلا بود نمی‌شود و نتیجه‌اش هم می‌شود همین شرایطی که هست؛ اینکه همه از من ناراضی خواهند بود. من امیدوارم حالا که هنوز فصل نقل و انتقالات لیگ برتر تمام نشده مسوولان سپاهان به من اجازه جدایی بدهند تا حداقل در سال جام جهانی بتوانم خودم را پیدا کنم و به تیم ملی برگردم.»
 سپاهانی‌ها که در دوران نقل و انتقالات لیگ برتر هیچ بازیکنی را آزاد نکردند احتمالا باز هم مقابل حرف‌های آرش افشین کوتاه نخواهند آمد اما این بازیکن به طرز عجیبی برای رفتن تلاش می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها: آرش افشین, جسمم در سپاهان است روحم نه, سپاهان اصفهان, ,

.:: آخرین مطالب ::.

» <-PostTitle-> ( <-PostDate-> )